Pages

Saturday, 12 December 2015

Diari Si Hati Tisu

Malam 12 Disember, jam 3.59pagi, sayup2 tangisan memecah kesunyian pagi. Sedang orang lain sibuk dibuai mimpi, dia masih dengan tangisannya yang tak henti2. Mungkin hatinya terlampau terluka. Tiada siapa pun tahu. Wajah ayah menusup masuk ke fikirannya membuatkan dia bertambah trluka. Kalau dulu, ayah akan jadi yang terawal dekati dia, bila dia dalam kesedihan, tapi sekarang tidak lagi.  Semua perkara dia terpaksa tempuh sendiri, tambahan pula bila perkara yang berkait dengan hati dan prasaan. Takkanlah dia snggup menganggu tidur malam ayahnya untuk mngadu masalah cinta yg dia hadapi. Sangat tak rasional. Dia pun  bukanlah seorang yg suka berkongsi masalah dengan orang lain termsuklah dengan keluarganya sndiri. Seberat mcm mnapn mslh trsebut, dia lebih memilih untuk berdiam diri. Memang ia akan mnjadi nanah bila lama di pendam, tapi itu lebih baik, daripada dia mlukakn hati smua org. 

Menjelang subuh, dia tlh trlena brsma tangisan. . Semoga suatu hari, ada sinar kebahagiaan untuknya. Amin....

Friday, 11 December 2015

K.A.W.A.N

Rasa macam dah lama tak mencoret disini. Hidup sehari2 sebuk dgn kerja yg melambak. Maklum la sekarang anim dah masuk tahun 3, kerja bkn setakat double je, da triple da pn trmasuk la assigment, report, mini projek, bsuh bju, rapi kn kelengkapan dri, jga hati org.. eh, tiba2 hati org pn trmsuk dlm tugasankan..haha..lawak sngt..tp lawak2 pn tu la hakikat....

Saturday, 21 March 2015

Perjalanan seorang sahabat..

Selalu cerita aku pasti pasal cinta,tapi sekarang dengan berbesar hatinya aku nak kongsi cerita pasal aku dengan 'someone special',bukan lelaki tapi perempuan..klau sudi nak tahu,marilah..

Saturday, 14 March 2015

Hari bahagiamu,duka bagiku..

Baru beberapa hari aku menulis, semalam terjadi suatu perkara yang menampar relung hatiku ini..Dalam kebosanan,aku pun pergilah amik fon..scroll Facebook..scroll punya scroll,tiba-tiba...

Tuesday, 5 August 2014

Jodoh

Bismillahirahmanirahim..lama benar rasanya tak menulis mencoret kisah hidup disini..Setakat ni tiada kisah yang menarik nak anim ceritakan,cuma hari ni saja nak menulis..pasal jodoh.Tapi tu bkn bermkna anim da jumpa jodoh anim.Anim masih mencari.Tak tahu la bila nak jumpa.Anim serahkan pada takdir je,ada jodoh ada la,xde xde je la jwbnye.Kita nikan insan biasa je,mana mampu nak ubah takdir Allah.Sebenarnye,anim ada benda nak kongsi berkenaan jodoh ni...

Saturday, 26 April 2014

Projek Assigment Mesin Pencari Jodoh...

          Wah..tajuk nampak gahkan..huhu..anim saje tulis tajuk mcm tu..bia kasi gempak sikit..