Pages

Monday, 28 January 2013

Masalah air d'KMPk

TAKDE AIR LAGI..TAKDE AIR LAGI..Hurmm..

Tiap kali pelajar KMPk menghadapi ujian atau peperiksaan besar,pasti masalah yang sama d'hadapi iaitu masalah ketiadaan air.Anim pun tak tahu nak cakap macam mana dah sebab bukan batch anim jew,batch-batch yang lepas pun sama juga..Haish..agaknye dugaan exam kot.

Hari ini,setelah selesai menjawab kertas bahasa Inggeris,pensyarah memberi sedikit nasihat mengenai masalah air yang dihadapi.Anim tak dengar sangat pun,yang anim tahu nak balik bilik cepat dan tadah air.Nasib baik masa anim balik,masih ada air,jadi sempatlah anim pergi membasuh baju sekali.Alhamdulillah..Lepas beberapa jam kemudian air pun takde.Tapi bagus juga air takde ni,dapat la anim pulang ke kampung dengan lebih awal..hihi..rindu mak,ayah,adik-adik kat kampung.

*Setiap yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya.Macam yang berlaku sekarang,KMPk takde air,pelajar boleh balik awal..alhamdulillah..syukur pada Allah..:)

No comments:

Post a Comment