Pages

Tuesday, 5 February 2013

Monolog Dalaman...

"Hanim..da banyak kali aku cakap jangan mudah jatuh cinta pada orang,tengok apa dah jadi sekarang..kau sakit kan aku,kau lukai aku.Kau tahu tiap kali aku dilukai,seluruh anggota badan yang lain juga mendapat impaknye..Kau selalu ambil risiko untuk terus di sakiti oleh sang arjuna..Tapi kau tak pernah cuba untuk mempertahankan aku..Kau kejam.."

ANIM KEJAM??ye,memang anim kejam.Betul kata hati,anim selalu amik risiko dalam percintaan.yang terlukanya hati anim..kesian.Macam yang berlaku sekarang.Anim mulanya berkeras tak nak mencintai sesiapa,tapi bila dah lama-lama rasa sayang semakin memutik..dan sekarang anim rasa sayang sangat2 pada si dia.Sayang yang ni lain,tak sama macam sayang yang anim pernah bagi kat lelaki lain.Sayang anim pada dia seperti anim mahukan dia mendamingi anim selamanya (maksudnya berkahwin dan hidup sama-sama).Tapi masalahnye sekarang dia selalu ragu2 ngan sayang anim pada dia.Anim sangat sedih...Dia tak tahu ke betapa sayangnya anim pada dia sekarang..

"Awak tolong la jangan buat saya macam ni.Jujur saya sayang awak.."

No comments:

Post a Comment