Pages

Wednesday, 1 May 2013

Rindu blog...

Dah lama rasanya tak menulis.Biasalah student la katekan.Alhamdulillah perjuangan anim di matrikulasi dah tamat isnin lalu,lega rasanya.Hurm,sekarang anim bekerja untuk cari duit poket sikit buat belanja anim nak masuk u nanti.Nak mintak kat mak ayah memang tak la,mereka pun banyak benda lagi yang penting perlu diselesaikan.Tak mengapalah,selagi aku mampu bantu,aku akan bantu.
      Insyaallah...

TAk lama lagi 5mei menjelang,tarikh keramat bagi semua penduduk Malaysia.Aku tengok sekarang orang ramai da jadi luar biasa,mana taknya berjaga malam-malam.Then,mana-mana jumpa pun asyik sembang benda yang sama.PRU,PRU...naik bosan aku denga.kalau kata-kata mereka memberangsangkan takpe,ini tak,asyik nak menunding jari sesama sendiri.Apa ke jadahnya semua tu.Malas nak fikir,apa pun anim tau apa yang terbaik.Nak tau anim sokong apa??shhhhh...bialah rahsia...kikiki..

Ok sekarang nak cakap pasal masa depan pula.Hurm,hari tu bf anim ada menyuarakan hasrat nak anta rombongan merisik lepas raya ni.Tapi nak di jadikan masalah anim tak bersedia lagi nak bagitau ibubapa anim pasal hubungan kami,lagipun anim masih muda untuk tempuh semua ini.kalau betul jodoh anim da sampai bialah,tangguh sampai tahun depan baru anim cakap.Sumpah anim takut sangat..Malam tadi macam nak cakap dah kat ayah,tapi tak berani pula..hehe..last-last..diamkan aja..Korang tolong doakan anim ye..k,that's all for today,byebye..:)

No comments:

Post a Comment