Pages

Sunday, 29 December 2013

1.1.2014 TARIKH KERAMAT BUAT AKU..

Tinggal 3 hari je lagi nak masuk tahun baru...Mesti semua orang tak sabar-sabarkan.Berlainan pula bagi aku.1.1.2014. merupakan hari yang aku tak mahu tempuhi.Aku rasa macam tak nak tarikh tu ada dalam kelendar.Nak tahu kenapa??
Sebab pada tarikh tersebutlah,penyatuan dua hati bakal bermula dan orang itu adalah orang yang aku sayang.Orang yang aku cinta dan orang yang memahami aku saat orang lain tak faham aku.Pada zahir memang nampak aku tenang,tapi hati...hanya Allah yang tahu betapa sakit dan peritnya.Hari2 aku merintih,memohon Allah mengembalikan dia pada aku,tapi aku tak tahu adakah permintaan aku akan dikabulkan.Aku hanya mampu merancang,Allah yang menentukan segalanya.Kalau dah Allah kata,aku bukan yang terbaik untuknya,apa lagi mampu aku lakukan.Aku pasrah....

#Sayang,biarpun awak mula melupakan saya,saya tetap akan ingat kat awak setiap detik hidup saya di dunia ini..Walaupun cinta awak bukan untuk saya lagi,saya tetap cintakan awak selama-lamanya...Kalau dia yang terbaik untuk awk,sy izinkan awk prgi padanya,kerna kebahagiaan awak adalah hidup saya..


No comments:

Post a Comment