Pages

Monday 21 April 2014

Bola Jaring

Dulu...

Aku pernah diserap msuk untk msuk jadi pserta..walaupn ak xpena main dn xpnh tau skit pn psal asas pmainan Bola Jaring...tp dngn rsa yg ingin mncuba dn dorongan dri cikgu,aku msuk mnyertai...lastly...aku success jd pserta dn siap untk brtnding...alhamdulillah..nsib mnyebelahi psukan kmi...gelaran juara kmi rangkul dngan gah nya...namun bgitu...spnjg nk jd juara mmg xsmudah yg dbygkn...aku pnh d'timpa tiang gol...Ya Allah..skitnya..hnya tuhan yg tau...lebam,sengal bdn mmg slalu da..
      Naik ke tgkatan..."I say good bye to Netball" then beralih arah ke tennis plk...alhamdulillah...main sukan tu jgk mmbuahkn hasil..wlau xdpt Johan,aku ttp brpuas hati dngn tngga ke-3..pastu aku truskn pjln aku ke pringkt yg lebih tgi..tp syg seribu kali syg...kaki trluka,tisu trkoyak...aku di beri peringatan untk stop dri main sukan...4thun aku hnya jd penonton..sdeh xtrkata...
But now!!
Aku memecahkn legasi...aku mnberanikn dri untk mnyrtai sukan bola jaring yg telah 1dekad aku tglkn...hopefully pngorbanan kli ini brhasil...da 3ari aku kuatkn dri trun training...xkira hujn xkira pnas..aku akn brusha...trpilih atau x..aku serahkn smua pd Allah...smoga Allah mmpermudhkn jln aku..amin...

No comments:

Post a Comment