Pages

Saturday, 26 April 2014

Projek Assigment Mesin Pencari Jodoh...

          Wah..tajuk nampak gahkan..huhu..anim saje tulis tajuk mcm tu..bia kasi gempak sikit..
Sebenarnya nk kongsi perihal tntg assigment Aljabar yg anim kena selesaikan sebelum hari ahad nie..tugasannye tak susa mna pun cuma cari org dn tngkap gmba dngn org tu..yg jadi masalah sekarg adalh..org2 tu mestilah dri berlainan negeri dn course..anim dapat cari semua da..cuma ada pertindihan sikit antara 2 gmba iaitu org2 tu dtg dri ngeri yg sma..adoi...mcm mna blh jadi lagu nie..pyah betul..bila nak cari yg lain da le payah sesangat,takde yg menepati citarasa(maksud anim negeri yg anim nk)..hurm..

       Ni antara gambar-gambar yang anim dah berjaya amik,ada yg comel,ada yg tak tu abaikan je la ek..hehe..buat2..mcm tak nampak sudah...


Orang sebelah aku tu mari dari KELANTAN. Manis orangnye..masa amik gambar dia tak tempek mekap pun,tapi tetap comel kn?tu la Natural Beuty.


 Ha,yg ni nampak gagahkan,budak Ragbi kot..huhu..kalu ada yg brkenan,lupakan hasrat,dah ada org cop dia dlu..siapa??itu rahsia..lelaki ni dari Kelantan juga (ni la yang anim cakap bertindih tu dgn budak atas td,terpksa la tukar org lain.)


Masa mintak bergambar,tiba-tiba terperasan sesuatu "eh2..sama-sama kuning la" mcm brjnji pulakkn,huhu..sebenarmye kebetulan je tu..Ni namanya Alif dari Terengganu.Bdn mcm dia nie la anim tenga searching untuk buat calon suami..agaga..tergatal pulak.


 Yang ni..coursemate anim.berasal dari Selangor..dulu duk satu matrik dn satu kuliah dengan anim,tapi masa tu masing2 diam membisu,tak kenal la katekn,duk u,bru berani nk tegur..hehe..Yg ni,kalu ada yg nk blh la pm anim,ase dia single lg kot..


 Hok yg ni pulk,dari Pulau Pinang.Cantik dan manis orgnye..Trjumpa masa dekat Lab,da alang2 kenal tu,amik gambar terus la.


Oh,gambar ni,nampak anim tergedik sikit..hahax..sebenarnye bukan sengaja buat ala-ala gedik macam tu,cuma terposing gitu..hentam je lah labu..kikiki..Lelaki ni dtg dari Pahang..

#Saja nak bagitau,tudung yg anim pakai untuk gambar terakhir tu tudung aJ..my beloved roomate pnya kakak yg kasi as present..thank you so much kak Wani..anim suka sngt tudung nie,senang nak pakai..

         Ok,berbalik pd cerita assigment td,insyaallah,anim target sampai esok untuk siapkan..doakan anim ek..dan satu lagi,assigment nie jugak sebenarnya menbuka jalan selebar-lebarnye untuk orang2 yang ade crush tu..hihi..semoga ada cahaya yg menyuluh takot gelap plk jalan..hihi..apa pun GOODLUCK!
   Sekian coretan dari anim..wassalam..

No comments:

Post a Comment